منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

نحوه ثبت سفارش

نحوه ثبت سفارش محصول برای فروشگاه اینترنتی شیفتر یدک

فرایند ثبت سفارش در  فروشگاه اینترنتی شیفتر یدک شامل مراحل زیر می‌باشد:

جستجو و مشاهده محصولات: کاربران می‌توانند در وب سایت فروشگاه اینترنتی شیفتر یدک به دنبال محصولات مورد نظر خود باشند. این شامل استفاده از قسمت جستجو، دسته‌بندی‌ها، فیلترها و لیست محصولات است.

انتخاب محصول: با پیدا کردن محصول مورد نظر، کاربر می‌تواند به صفحه محصول بروید و اطلاعات مربوط به آن را بررسی کند، از جمله تصاویر، توضیحات، قیمت و ویژگی‌های فنی.

افزودن به سبد خرید: در صفحه محصول، کاربران می‌توانند محصول را به سبد خرید خود اضافه کنند. این ممکن است با کلیک بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” یا مشابه آن صورت بگیرد.

مشاهده سبد خرید: با افزودن محصول به سبد خرید، کاربران می‌توانند به صفحه سبد خرید هدایت شوند. در اینجا، آن‌ها می‌توانند محتویات سبد خرید خود را بررسی کنند، تعداد محصولات را ویرایش کنند و اطلاعات تحویل و پرداخت را وارد کنند.

ورود/ثبت نام: در این مرحله، کاربر باید وارد حساب کاربری خود شود یا در صورت عدم وجود، یک حساب کاربری جدید ایجاد کند. این مرحله شامل ورود به سیستم با استفاده از شماره موبایل می باشد.

انتخاب روش پرداخت: پس از ورود یا ثبت نام، کاربر باید روش پرداخت خود را انتخاب کند. این ممکن است شامل  پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت بانک های رسمی کشور و یا درگاه های واسطه مانند زرین پال، پرداخت نقدی هنگام تحویل مخصوص تهران باشد.

بررسی سفارش: در این مرحله، کاربر باید سفارش خود را مرور کند و صحت اطلاعات تحویل و پرداخت را بررسی کند. این شامل آدرس تحویل، شیوه ارسال، تاریخ تحویل، توضیحات و سایر جزئیات است.

تایید سفارش: با بررسی و تأیید سفارش، کاربر باید روی دکمه “تأیید سفارش”، “پرداخت” کلیک کند. با این کار، سفارش کاربر ثبت می‌شود و فرایند پرداخت آغاز می‌شود.

پرداخت: در این مرحله، کاربر باید اطلاعات مربوط به پرداخت خود را وارد کند. این شامل شماره کارت اعتباری، تاریخ انقضا، CVV و سایر جزئیات مورد نیاز برای پرداخت است. اگر از درگاه پرداخت استفاده می‌شود، کاربر به صفحه درگاه پرداخت هدایت می‌شود.

تأیید پرداخت: پس از وارد کردن اطلاعات پرداخت، کاربر باید پرداخت را تأیید کند. این ممکن است شامل ورود رمز امنیتی بر روی کارت اعتباری یا اجرای دیگر مراحل احراز هویت با درگاه پرداخت باشد.

تأیید سفارش: پس از تأیید پرداخت، سفارش کاربر به صورت نهایی تأیید میابد و یک شماره سفارش یا کد پیگیری دریافت می‌کند. این شماره سفارش به عنوان مرجع برای پیگیری وضعیت سفارش در آینده استفاده می‌شود.

تأیید سفارش از طرف فروشگاه: پس از تأیید پرداخت و دریافت شماره سفارش، فروشگاه اینترنتی سفارش را دریافت و تأیید می‌کند. در این مرحله، کاربر پیامک تأیید سفارش را دریافت کند.

پردازش و آماده‌سازی سفارش: پس از تأیید سفارش، فروشگاه اقدام به پردازش و آماده‌سازی سفارش می‌کند. این شامل بسته‌بندی محصول، صدور فاکتور، انتخاب شیوه ارسال و آماده‌سازی بسته جهت ارسال می‌شود.

ارسال سفارش: پس از آماده‌سازی سفارش، فروشگاه آن را به آدرس تحویل مشتری ارسال می‌کند. این شامل انتخاب شرکت حمل و نقل، صدور بارنامه و ارسال بسته است.

پیگیری سفارش: با شماره پیگیری یا کد رهگیری در اختیار گذاشته شده، کاربر می‌تواند وضعیت سفارش خود را پیگیری کند. این شامل بررسی وضعیت ارسال، تاریخ تحویل مورد انتظار و سایر جزئیات است.

دریافت سفارش: در این مرحله، کاربر سفارش خود را دریافت می‌کند. اگر پرداخت نقدی هنگام تحویل انتخاب شده است، در این مرحله کاربر مبلغ سفارش را پرداخت می‌کند.

ارزیابی و بازخورد: پس از دریافت سفارش،فروشگاه‌های اینترنتی شیفتر یدک به مشتریان اجازه می‌دهند نظرات و بازخوردهای خود را درباره محصولات و تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارند. این امکان ممکن است از طریق ارسال ایمیل، پیامک یا بخشی از وب سایت فروشگاه ارائه شود.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
شیفتر یدک
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
شیفتر یدک